1 |
1001-CNF |
Evaluation of the scientific productions of E-learning researchers in the Science Direct citation system during the years 2000-2022 |
امیر کریمی، کوروش فتحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1171-CNF (R1) |
HOW DUOLINGO CAN PROMOTE ACQUIRING FOREIGN LANGUAGE LEARNING |
فاطمه تکلو، نرگس عسکریان شاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1164-CNF |
آموزش پادکستی: گامی مکمل برای رسیدن به «یادگیری اثربخش» |
علیرضا آورند، مریم کیانی برازجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1142-CNF |
آموزش مجازی در ایران؛ کشاکش میان سنت و پست مدرنیسم |
احسان احمدی خاوه، سمیه شاه حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1162-CNF |
آموزش مجازی؛ شمشیر دولبه |
امین جلیلوند، سلیمه جعفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1124-CNF |
آموزش مجازی و خودکارآمدی : یک مرورسیستماتیک |
مهدی کماسی، محمدرضا نیلی احمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1086-CNF |
اثر بخشی پداگوژی تلفیقی با تأکید بر آموزش چند رسانه ای بر انگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش آموزان نابینا |
حسین سراوانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1030-CNF |
اثربخشی واقعیت افزوده در فرآیند یاددهی -یادگیری دانش آموزان |
فریناز صناعی، افرا صناعی، محمد پاک سرشت |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
9 |
1006-CNF |
ارزشیابی کیفیت برنامه های آموزشی تلویزیونی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی |
کیومرث تقی پور، پریا برزگر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1152-CNF |
ارزیابی دانش آموزان دوره ی متوسطه از تدریس مجازی اثربخش |
ادریس کدخدایی، پدرام رییسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1076-CNF |
استانداردهای بین المللی کاربرد فناوری برای توسعه حرفه ای دانشجو معلمان |
کبری احمدوند، زهرا تقی زاده قوام، عباس عبدلی، فریبا احمدوند |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
12 |
1050-CNF |
استفاده از فناوری واقعیت افزوده در آموزش: مرور نظام مند داده ها |
محمد خسروی طناک |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
13 |
1110-CNF |
افزایش مشارکت فعال دانش آموزان با طراحی درس افزار مجازی علوم تجربی |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
14 |
1099-CNF |
انجام هدفمند ودقیق ارزشیابی مستمر علوم تجربی با نرم افزار تعاملی معلم ساخته |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1109-CNF |
بازیهای آنلاین – دسته بندی مسائل و چالشهای طراحی |
اسکندر علیجانی علیجانوند، حسن رشیدی، ناهید علیجانی علیجانوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1069-CNF |
بحران ها و چالش های پداگوژیکی آموزش مجازی دانش آموزان دبیرستان های متوسطه اول و دوم در دوره شیوع کووید19 |
رحیم محجوب، فرناز فضلعلی، یلدا نورالهی، فاطمه عباسیان، کیمیا خلیلی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
17 |
1007-CNF |
بررسی ابعاد توانمندسازی اساتید با بهرهگیری از فنآوری نوین در تدریس (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان بوشهر) |
زهرا محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1093-CNF |
بررسی اثر بخشی پروژه های کار و فناوری در کسب مهارت های علمی دانش آموزان متوسطه اول با تاکید بر سند تحول بنیادین: مطالعه موردی استان هرمزگان |
مرجان معیری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1115-CNF |
بررسی اصول اخلاق حرفهای معلم در آموزش مجازی از منظر صحیفۀ سجادیه |
محمد ملکی انور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
20 |
1127-CNF |
بررسی امکان پیاده سازی فناوری بلاکچین در7محور آموزشی ویادگیری وارایه نمونه های کاربردی آن |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1083-CNF (R1) |
بررسی پداگوژی بر کیفیت آموزش مجازی از نظر معلمان |
الناز محمدعلی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1066-CNF |
بررسی پیامدهای فناوری بر توسعه حرفهای معلمان شهر مراغه در دوره کرونا |
رحیم محجوب، سحر محمدعلیزاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
23 |
1111-CNF |
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان |
فاطمه قاسمی، یونس وصالی مزین، عباس عبدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1145-CNF |
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر اثربخشی فنون پداگوژی در معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز |
آزاد فاطمی، زینب بهاروند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1128-CNF |
بررسی تاثیر بازیوارسازی در بهبود فرایند آموزش و یادگیری دانشآموزان در کلاس |
فهیمه مهرابی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1056-CNF |
بررسی تجارب زیسته معلمان مقطع ابتدایی در استفاده از فناوری و تکنولوژی آموزشی |
کتایون حمیدی زاده، مائده دارابی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1135-CNF |
بررسی تجارب معلمان از کلاسهای آموزش مجازی دردوران کرونا |
علی صحبت لو، زهرا جعفری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1061-CNF |
بررسی تجارب والدین از کاربرد فناوری در پداگوژی |
کتایون حمیدی زاده، زینب جودکی، محدثه بیکی، فاطمه معقول |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1096-CNF |
بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی |
کتایون حمیدی زاده، حدیث خسروبیگی، فاطمه جودکی، فاطمه درامامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1141-CNF |
بررسی تجربیات نسل z در آموزش ویادگیری مجازی و ارائه راهکارهای پیشنهادی در آموزش و یادگیری نسلz |
مجید حسینی، فیروزه فتح الهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1176-CNF |
بررسی چالشهای فناوری آموزشی در آموزش غیررسمی نوجوانان |
حسین شمس، گلزار شیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1139-CNF |
بررسی سامانه مدیریت یادگیری از دیدگاه اساتید و دانشجومعلمان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور و ارائه راهکار جهت بهبود و توسعه آموزش الکترونیک |
رحیم محجوب، فرناز فضلغلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1114-CNF |
بررسی ضرورت و مزایای کاربرد فناوری در روش های نوین تدریس |
امیرحسین روستائی، علیرضا زلقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1133-CNF |
بررسی فناوریهای جدید در آموزش و یادگیری |
محمد خسروی طناک، جواد ساعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
35 |
1018-CNF |
بررسی فناوریهای نوین آموزشی در عصر دیجیتال و تأثیر بر نظام تعلیم و تربیت |
محمدباقر نصیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1053-CNF (R1) |
بررسی مؤلفه های تکنولوژی تربیتی مبتنی بر نگرش سیستمی |
نیکی نیروزاده، حسن رحیمی، ام البنین زارعی کردشولی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1148-CNF |
بررسی مزایای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت گسترش یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم دبستان |
زهرا سیاه پوش، حمیدرضا محمودزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1112-CNF |
بررسی میزان و تأثیر استفاده از گوشی هوشمند در وضعیت تحصیلی دانشآموزان شهرستان اسدآباد |
عباس عبدی، یونس وصالی مزین، فاطمه قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1033-CNF |
بررسی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت های آموزش معکوس(ترکیبی) از دیدگاه معلمان |
فریدون یزدانی، زهرا فتاح زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1085-CNF |
بررسی نگرش دبیران نسبت به تأثیر آموزش آنلاین در یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی: مدارس متوسطه دوم شهرستان محمودآباد |
مرتضی حیدری، مکرم بابلی، سیده زهرا رضوی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
41 |
1092-CNF |
بررسی وضعیت زیر ساخت های فنی وآمادگی استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه جهت اجرای آموزش مجازی |
وحیده علیپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1159-CNF |
بررسی و مقایسه آموزش حضوری و یادگیری سیار بر خودپنداره و جرأت مندی دانش آموزان متوسطه اول شهر همدان |
پرستو عابدی برازنده، علی نثاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1132-CNF |
برنامه ریزی آموزشی و تهیه و تنظیم طرح درس بر اساس الگوی پداگوژی (مطالعه موردی: گروه شغلی مسئول ایمنی و حفاظت فنی) |
محمد ولایت زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1167-CNF |
بکارگیری شبکه های اجتماعی در تعلیم و تربیت: مزایا و معایب |
ماهان عطار، حسین عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1130-CNF |
بهبود محیط یادگیری سیار با کاربست مؤلفههای نظریه فعالیت |
حسین مرادی مخلص، نرگس یزدانفر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1004-CNF |
پژوهشی در باب کارایی نظریه دیجی مدرنیسم در تحلیل بحران آموزشی ناشی از کووید |
امیرحسین سلطانی فلاح، محمد باقری دادوکلایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
47 |
1177-CNF |
تأملی فلسفی در باب فناوری و دلالت های تربیتی آن |
حسین شمس، معصومه افشار |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
48 |
1012-CNF |
تاثیر آموزش از طریق بازی وارسازی بر یادگیری و انگیزش هنرجویان پایه یازدهم در درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده |
فائزه علیزاده نیا، معصومه ساریخانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1002-CNF |
تاثیرات آموزش به شیوه مجازی در دوران کرونا در گسترش اعتیاد به فضای مجازی و بازیهای اینترنتی بین نوجوانان و جوانان: مطالعه مروری |
زهرا حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
50 |
1058-CNF |
تاثیر تکنولوژی بر آموزش و پرورش |
امیرمحمد سیاوشی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
51 |
1173-CNF |
تاثیر کاربرد فناوری در دانش پداگوژی محتوا بر کیفیت آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
حامد نصیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1160-CNF |
تاثیر گروههای آموزش زبان انگلیسی در شبکههای اجتماعی بر یادگیری دانشآموزان |
حسن رحیمی، محمد شوروزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1068-CNF |
تاثیر هوش مصنوعی بر بهبود تدریس اساتید دانشگاه |
پارسا پورطهماسی، محمد مهدی امین دهقان، سینا پیشگاهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1032-CNF |
تبیین جایگاه فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه پیام نور و کاربرد آن در بهبود یادگیری |
مریم انصاری، زهرا فتاح زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1039-CNF |
تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی |
فاطمه جعفری، سیروس منصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1031-CNF |
تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در پداگوژی و در دوران کرونا (مورد مطالعه: مدارس دخترانه دوره دوم ابتدایی شهر تویسرکان) |
شیرین مالمیر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1048-CNF |
تجربه استفاده از پادکست جهت ایجاد انگیزه در دانشآموز پایة دوم برای ارسال تکالیف در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) |
ُسید ضیاءالدین شفائی املشی، اکرم باقری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1129-CNF |
تجربه زیسته طراحی آموزشی فناوری محور برای آموزش تلفیقی وموثر بخش فیزیک |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
59 |
1101-CNF |
(تجربه زیسته) فناوری هوش مصنوعیِ بلاکچین محور وکاربردهای آن درآموزش |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
60 |
1100-CNF |
تجربه زیسته:یادگیری جذاب وموثر درس عربی با طراحی بازی واره آموزشی الکترونیکی وتعاملی |
مصطفی سهرابلو |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
61 |
1104-CNF |
تحلیل جایگاه فناوری های نوین آموزشی بر یادگیری دانش اموزان |
علی قبادی یمین، پوریا بیات |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
62 |
1034-CNF |
تحلیل رویکردهای مبتنی بر ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تعلیم وتربیت |
بیژن بابایی، وحیده مرادیان محمدیه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1136-CNF |
تحلیل فلسفی یادگیری فناورانه با تاکید بر دیدگاه انتقادی |
سینا ترکاشوند، فاطمه عابدی برازنده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1065-CNF |
تربیت معلم و تلفیق فناوری در کلاس درس مبتنی بر دو الگوی SQD ،TPACK |
عصمت مطهرنژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1170-CNF |
جایگاه آموزش مجازی در فرایند یاددهی ـ یادگیری بر دانش آموزان در دوران اپیدمی کرونا و پسا کرونا |
پریسا قاسمی، مهدیه شیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1051-CNF |
جایگاه ارزشیابی آموزشی در طراحی و تولید محتوای الکترونیک دروس ریاضی دبستان |
نگین توماج، عفت عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1067-CNF |
چالش های استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمان آموزش مجازی از دیدگاه دانشجومعلمان ورودی 98 استان قزوین و راهبردهای مقابله با آن |
رحیم محجوب، مائده سور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
68 |
1008-CNF |
رویکرد آینده سیستمهای اطلاعاتی در نظامهای آموزشی |
مرتضی مرادی دولیسکانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
69 |
1131-CNF |
ساختار شناسی بازی وارسازی؛ فرصتها و چالشها: یک مطالعه مروری |
حسین مرادی مخلص، صدیقه سبزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1166-CNF |
ضرورت پارادایم- شیفت از یادگیری زبان به کمک رایانه به یادگیری دیجیتالی زبان |
مجتبی الماسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
71 |
1121-CNF |
فرایند طراحی آموزش تعاملی در فرم دهی به محیطهای یادگیری الکترونیکی آینده با بهره-گیری از عناصر هوشمند |
فاطمه سیف |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1098-CNF |
فرصتها و چالشهای استفاده از فناوریهای آموزشی: آموزش تربیتبدنی در دوران کروناویروس |
شبنم رحیمی، عصمت مطهرنژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
73 |
1168-CNF |
فناوریهای نوین: متافیزیک دانش و پداگوژی |
مریم نادری، سید مهدی سجادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1161-CNF |
کاربرد بازی وار سازی در آموزش |
عفت مقیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
75 |
1151-CNF |
کاربرد بازی وارسازی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
رباب رحمتی، سالار علی مددی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1163-CNF (R2) |
کاربرد بازی وارسازی در آموزش علوم تجربی پایه اول ابتدایی |
فاطمه قنبری، پگاه بتوئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
77 |
1157-CNF |
کاربرد فناوری در آموزشهای مجازی دانشجویان و معلمان |
مریم کاظمی، عبداله فهمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
78 |
1113-CNF |
کاربرد فناوری در توسعه حرفهای دانشجو معلمان |
امیرحسین روستائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
79 |
1174-CNF |
کاربرد نرمافزار تخصصی استوری لاین در آموزش مجازی دانشجومعلمان؛ مطالعه موردی: درس زیستشناسی |
فردین رفیعی، مسعود اسدبیگی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
80 |
1094-CNF |
کاربرد هوش مصنوعی و متاورس در پداگوژی |
حسین معافی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
81 |
1072-CNF |
کاربست واقعیت مجازی در فرایند یاد دهی بخش های آزمایشگاهی و انتزاعی درس شیمی به عنوان رویکرد پداگوژیکی دانش محتوا |
حامد کاظمی، زهره رستمی، مریم آذر افرا |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
82 |
1017-CNF |
کارکرد فناوری آموزشی در تسهیل یادگیری درس مهارت های ارتباطی مابادیگران کتاب تفکر وسبک زندگی پایه هفتم |
نیلوفر زائری مسعود، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
83 |
1077-CNF |
مدارس هوشمند: نگرشی نوین در آموزش |
محمد مهدی نامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
84 |
1172-CNF |
مدیریت کلاس وبهبود محیط یادگیری با تأکید بر فضای مجازی |
آرش بختیاری، حسین سوری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
85 |
1116-CNF |
مروری بر اندیشه های هایدگر و نصر در باب ماهیت فناوری مدرن و مقایسه راهکارها برای حل مشکلات ناشی از ان |
ام البنین اسدپور، مهدی واحدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
86 |
1044-CNF |
مروری بر تدریس با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK |
امیر محمد بهرامی مداح |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
87 |
1074-CNF |
مروری بر کاربردهای بازیوارسازی در آموزش و پداگوژی |
فرشته قهرمان زاده، حسین مرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
88 |
1143-CNF |
مروری بر کاربردهای فناوری های دیجیتالی در آموزش |
سعید بهرامی، حسنعلی اصغری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
89 |
1118-CNF |
مزایا و چالشهای آموزش و یادگیری با موبایل |
محمدرضا ابراهیمخانی، علی میرزابیگی کسبی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
90 |
1010-CNF |
مطالعه ای بر کاربرد فناوری و تکنولوژی در توانمندسازی اساتید و معلمان |
احمد اسدزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
91 |
1052-CNF |
مطالعه تطبیقی کاربرد فناوری در ارزشیابی کشورهای ایران و ژاپن |
مرتضی شاه مرادی، زهرا عباسی، ناصر رجبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
92 |
1147-CNF |
مطالعه تطبیقی مولفههای آموزش سواد رسانهای در ایران و کشور های توسعه یافته فنلاند و کانادا |
زینب رضایی، رحیم مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
93 |
1029-CNF |
نقش رابط توانمندی استادان دانشگاه فرهنگیان بر کاربرد یادگیری الکترونیک |
فریناز صناعی، افرا صناعی، محمد پاک سرشت |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
94 |
1165-CNF |
نقش سواد دیجیتالی بر بهزیستی تحصیلی دانشجویان دوره آنلاین |
سمیرا غلامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
95 |
1144-CNF |
نقش و اهمیت آموزش، یادگیری و انگیزه برای کارکنان در سازمان ها |
محمد ولایت زاده، سپیده رحمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1071-CNF |
نگاهی به جایگاه و نقش بازیوارسازی در فرایند یاددهی یادگیری |
الهام خسروی، مرتضی شاه مرادی، سبا براتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1037-CNF |
واکاوی آسیبهای اجتماعی تلفن همراه از منظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان |
محمد علی پور، عمران بالو، عبدالطیف بلوچ، مجتبی صندوقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1015-CNF |
واکاوی تاثیر جهانی شدن بر رشد سیستم های آموزش مجازی دانشگاه های ایران در دوران ویروس کرونا |
معصومه السادات ابطحی، سمیه ملکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
99 |
1087-CNF |
واکاوی چالش های آموزش الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی |
سعید شریفی رهنمو، مرتضی شاه مرادی، فائزه نورمحمدی، دنیا امانی، مریم بهمن، نسترن مهتریان |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
100 |
1046-CNF |
واکاوی نقش شبیه سازهای تعاملی در فرآیند آموزش و یادگیری دانشآموزان ابتدایی |
منیره فلاح |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
101 |
1005-CNF (R1) |
ویتگنشتاین و آموزش سیار مبتنی بر جهانبینی ارتباطگرایی |
حمید فیاضی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
102 |
1009-CNF |
یادگیری ترکیبی با روش کلاس معکوس: ارائه مدل آموزشی |
فاطمه فضلعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |