تحلیل جایگاه فناوری های نوین آموزشی بر یادگیری دانش اموزان |
کد مقاله : 1104-CNF |
نویسندگان |
علی قبادی یمین *، پوریا بیات دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی همدان |
چکیده مقاله |
از آنجا که در همه مدارس ایران تکنولوژی آموزشی به وضوح یافت نمی شود اما در برخی مدارس شهری که از امکانات تحقیقی و پژوهشی بالایی برخوردار است طبیعتاً چنین فناوری هایی وجود دارد و در برخی مدارس کم برخوردار چنین فناوری های وجود ندارد در این مقاله به مزایای فناوری _ جایگاه آن و راهکار ها پرداخته شده است . بنابر عدالت آموزشی که بیانگر این است که بین هیچ دانش آموزی از لحاظ ارایه خدمات فرق گذاشته نشود ولی چنین قانونی کاملا رعایت نشده است و ما شاهد اختلاف فاحشی بین مناطق ضعیف و قوی هستیم . برای اینکه بتوانیم از تمام مناطق ایران از نیروی انسانی آن منطقه بهره ببریم با وجود این اختلاف ها چنین امری محقق نمی شود تنها راه آن عدالت آموزشی است که اگر محقق شود چه بسا نخبه هایی در دور ترین شهر ها و حتی روستا های ایران وجود دارد که اگر بستر برای آنها فراهم شود آثار فاخری از خود به جا بگذارند |
کلیدواژه ها |
فناوری های نوین _ تعلیم و تربیت _ یادگیری _ دانش اموزان |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |