| 1 | 1001-CNF | Evaluation of the scientific productions of E-learning researchers in the Science Direct citation system during the years 2000-2022 | امیر  کریمی، کوروش  فتحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1171-CNF (R1) | HOW DUOLINGO CAN PROMOTE ACQUIRING FOREIGN LANGUAGE LEARNING | فاطمه  تکلو، نرگس  عسکریان شاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 3 | 1164-CNF | آموزش پادکستی: گامی مکمل برای رسیدن به «یادگیری اثربخش» | علیرضا  آورند، مریم  کیانی برازجانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 4 | 1142-CNF | آموزش مجازی در ایران؛ کشاکش میان سنت و پست مدرنیسم | احسان  احمدی خاوه، سمیه  شاه حسینی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 5 | 1162-CNF | آموزش مجازی؛ شمشیر دولبه | امین  جلیلوند، سلیمه  جعفری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1124-CNF | آموزش مجازی و خودکارآمدی : یک مرورسیستماتیک | مهدی  کماسی، محمدرضا  نیلی احمدآبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 7 | 1086-CNF | اثر بخشی پداگوژی تلفیقی با تأکید بر آموزش چند رسانه ای بر انگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش آموزان نابینا | حسین  سراوانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 8 | 1030-CNF | اثربخشی واقعیت افزوده در فرآیند یاددهی -یادگیری دانش آموزان | فریناز  صناعی، افرا  صناعی، محمد  پاک سرشت | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 9 | 1006-CNF | ارزشیابی کیفیت برنامه های آموزشی تلویزیونی در درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی | کیومرث  تقی پور، پریا  برزگر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 10 | 1152-CNF | ارزیابی دانش آموزان دوره ی متوسطه از تدریس مجازی اثربخش | ادریس  کدخدایی، پدرام  رییسی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1076-CNF | استانداردهای بین المللی کاربرد فناوری برای توسعه حرفه ای دانشجو معلمان | کبری  احمدوند، زهرا  تقی زاده قوام، عباس  عبدلی، فریبا  احمدوند | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 12 | 1050-CNF | استفاده از فناوری واقعیت افزوده در آموزش: مرور نظام مند داده ها | محمد  خسروی طناک | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 13 | 1110-CNF | افزایش مشارکت فعال دانش آموزان با طراحی درس افزار مجازی علوم تجربی | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 14 | 1099-CNF | انجام هدفمند ودقیق ارزشیابی مستمر علوم تجربی با نرم افزار تعاملی معلم ساخته | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 15 | 1109-CNF | بازیهای آنلاین – دسته بندی مسائل و چالشهای طراحی | اسکندر  علیجانی علیجانوند، حسن   رشیدی، ناهید  علیجانی علیجانوند | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1069-CNF | بحران ها و چالش های پداگوژیکی آموزش مجازی دانش آموزان دبیرستان های متوسطه اول و دوم در دوره شیوع کووید19 | رحیم  محجوب، فرناز  فضلعلی، یلدا  نورالهی، فاطمه  عباسیان، کیمیا  خلیلی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 17 | 1007-CNF | بررسی ابعاد توانمندسازی اساتید با بهرهگیری از فنآوری نوین در تدریس (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان بوشهر) | زهرا  محمدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 18 | 1093-CNF | بررسی اثر بخشی پروژه های کار و فناوری در کسب مهارت های علمی دانش آموزان متوسطه اول با تاکید بر سند تحول بنیادین: مطالعه موردی استان هرمزگان | مرجان  معیری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 19 | 1115-CNF | بررسی اصول اخلاق حرفهای معلم در آموزش مجازی از منظر صحیفۀ سجادیه | محمد  ملکی انور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 20 | 1127-CNF | بررسی امکان پیاده سازی فناوری بلاکچین در7محور آموزشی ویادگیری وارایه نمونه های کاربردی آن | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 21 | 1083-CNF (R1) | بررسی پداگوژی بر کیفیت آموزش مجازی از نظر معلمان | الناز  محمدعلی پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 22 | 1066-CNF | بررسی پیامدهای فناوری بر توسعه حرفهای معلمان شهر مراغه در دوره کرونا | رحیم  محجوب، سحر  محمدعلیزاده | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 23 | 1111-CNF | بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در یادگیری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان | فاطمه  قاسمی، یونس  وصالی مزین، عباس  عبدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 24 | 1145-CNF | بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر اثربخشی فنون پداگوژی در معلمان دوره ابتدایی شهرستان سقز | آزاد  فاطمی، زینب  بهاروند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 25 | 1128-CNF | بررسی تاثیر بازیوارسازی در بهبود فرایند آموزش و یادگیری دانشآموزان در کلاس | فهیمه  مهرابی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 26 | 1056-CNF | بررسی تجارب زیسته معلمان مقطع ابتدایی در استفاده از فناوری و تکنولوژی آموزشی | کتایون  حمیدی زاده، مائده  دارابی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1135-CNF | بررسی تجارب معلمان از کلاسهای آموزش مجازی دردوران کرونا | علی  صحبت لو، زهرا  جعفری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 28 | 1061-CNF | بررسی تجارب والدین از کاربرد فناوری در پداگوژی | کتایون  حمیدی زاده، زینب  جودکی، محدثه   بیکی، فاطمه  معقول | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 29 | 1096-CNF | بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی | کتایون  حمیدی زاده، حدیث  خسروبیگی، فاطمه  جودکی، فاطمه  درامامی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 30 | 1141-CNF | بررسی تجربیات نسل z در آموزش ویادگیری مجازی و ارائه راهکارهای پیشنهادی در آموزش و یادگیری نسلz | مجید  حسینی، فیروزه  فتح الهی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 31 | 1176-CNF | بررسی چالشهای فناوری آموزشی در آموزش غیررسمی نوجوانان | حسین  شمس، گلزار  شیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 32 | 1139-CNF | بررسی سامانه مدیریت یادگیری از دیدگاه اساتید و دانشجومعلمان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور و ارائه راهکار جهت بهبود و توسعه آموزش الکترونیک | رحیم  محجوب، فرناز  فضلغلی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 33 | 1114-CNF | بررسی ضرورت و مزایای کاربرد فناوری در روش های نوین تدریس | امیرحسین  روستائی، علیرضا  زلقی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 34 | 1133-CNF | بررسی فناوریهای جدید در آموزش و یادگیری | محمد  خسروی طناک، جواد  ساعی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 35 | 1018-CNF | بررسی فناوریهای نوین آموزشی در عصر دیجیتال و تأثیر بر نظام تعلیم و تربیت | محمدباقر  نصیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 36 | 1053-CNF (R1) | بررسی مؤلفه های تکنولوژی تربیتی مبتنی بر نگرش سیستمی | نیکی  نیروزاده، حسن  رحیمی، ام البنین   زارعی کردشولی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 37 | 1148-CNF | بررسی مزایای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت گسترش یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه ششم دبستان | زهرا  سیاه پوش، حمیدرضا  محمودزاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 38 | 1112-CNF | بررسی میزان و تأثیر استفاده از گوشی هوشمند در وضعیت تحصیلی دانشآموزان شهرستان اسدآباد | عباس  عبدی، یونس  وصالی مزین، فاطمه  قاسمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 39 | 1033-CNF | بررسی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت های آموزش معکوس(ترکیبی) از دیدگاه معلمان | فریدون  یزدانی، زهرا  فتاح زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 40 | 1085-CNF | بررسی نگرش دبیران نسبت به تأثیر آموزش آنلاین در یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی: مدارس متوسطه دوم شهرستان محمودآباد | مرتضی  حیدری، مکرم  بابلی، سیده زهرا  رضوی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 41 | 1092-CNF | بررسی وضعیت زیر ساخت های فنی وآمادگی استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه جهت اجرای آموزش مجازی | وحیده  علیپور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 42 | 1159-CNF | بررسی و مقایسه آموزش حضوری و یادگیری سیار بر خودپنداره و جرأت مندی دانش آموزان متوسطه اول شهر همدان | پرستو  عابدی برازنده، علی  نثاری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 43 | 1132-CNF | برنامه ریزی آموزشی و تهیه و تنظیم طرح درس بر اساس الگوی پداگوژی (مطالعه موردی: گروه شغلی مسئول ایمنی و حفاظت فنی) | محمد  ولایت زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 44 | 1167-CNF | بکارگیری شبکه های اجتماعی در تعلیم و تربیت: مزایا و معایب | ماهان  عطار، حسین  عباسی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 45 | 1130-CNF | بهبود محیط یادگیری سیار با کاربست مؤلفههای نظریه فعالیت | حسین  مرادی مخلص، نرگس   یزدانفر | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1004-CNF | پژوهشی در باب کارایی نظریه دیجی مدرنیسم در تحلیل بحران آموزشی ناشی از کووید | امیرحسین  سلطانی فلاح، محمد  باقری دادوکلایی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 47 | 1177-CNF | تأملی فلسفی در باب فناوری و دلالت های تربیتی آن | حسین  شمس، معصومه  افشار | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 48 | 1012-CNF | تاثیر آموزش از طریق بازی وارسازی بر یادگیری و انگیزش هنرجویان پایه یازدهم در درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده | فائزه  علیزاده نیا، معصومه  ساریخانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1002-CNF | تاثیرات آموزش به شیوه مجازی در دوران کرونا در گسترش اعتیاد به فضای مجازی و بازیهای اینترنتی بین نوجوانان و جوانان: مطالعه مروری | زهرا  حسینی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 50 | 1058-CNF | تاثیر تکنولوژی بر آموزش و پرورش | امیرمحمد  سیاوشی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 51 | 1173-CNF | تاثیر کاربرد فناوری در دانش پداگوژی محتوا بر کیفیت آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | حامد  نصیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 52 | 1160-CNF | تاثیر گروههای آموزش زبان انگلیسی در شبکههای اجتماعی بر یادگیری دانشآموزان | حسن  رحیمی، محمد  شوروزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 53 | 1068-CNF | تاثیر هوش مصنوعی بر بهبود تدریس اساتید دانشگاه | پارسا  پورطهماسی، محمد مهدی  امین دهقان، سینا  پیشگاهی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 54 | 1032-CNF | تبیین جایگاه فناوری های نوین آموزشی در دانشگاه پیام نور و کاربرد آن در بهبود یادگیری | مریم  انصاری، زهرا  فتاح زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 55 | 1039-CNF | تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی | فاطمه  جعفری، سیروس   منصوری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 56 | 1031-CNF | تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در پداگوژی و در دوران کرونا (مورد مطالعه: مدارس دخترانه دوره دوم ابتدایی شهر تویسرکان) | شیرین  مالمیر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 57 | 1048-CNF | تجربه استفاده از پادکست جهت ایجاد انگیزه در دانشآموز پایة دوم برای ارسال تکالیف در شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) | ُسید ضیاءالدین  شفائی املشی، اکرم  باقری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 58 | 1129-CNF | تجربه زیسته طراحی آموزشی فناوری محور برای آموزش تلفیقی وموثر بخش فیزیک | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 59 | 1101-CNF | (تجربه زیسته) فناوری هوش مصنوعیِ بلاکچین محور وکاربردهای آن درآموزش | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 60 | 1100-CNF | تجربه زیسته:یادگیری جذاب وموثر درس عربی با طراحی بازی واره آموزشی الکترونیکی وتعاملی | مصطفی  سهرابلو | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 61 | 1104-CNF | تحلیل جایگاه فناوری های نوین آموزشی بر یادگیری دانش اموزان | علی  قبادی یمین، پوریا  بیات | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 62 | 1034-CNF | تحلیل رویکردهای مبتنی بر ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تعلیم وتربیت | بیژن  بابایی، وحیده  مرادیان محمدیه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 63 | 1136-CNF | تحلیل فلسفی یادگیری فناورانه با تاکید بر دیدگاه انتقادی | سینا  ترکاشوند، فاطمه  عابدی برازنده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 64 | 1065-CNF | تربیت معلم و تلفیق فناوری در کلاس درس مبتنی بر دو الگوی SQD ،TPACK | عصمت  مطهرنژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 65 | 1170-CNF | جایگاه آموزش مجازی در فرایند یاددهی ـ یادگیری بر دانش آموزان در دوران اپیدمی کرونا و پسا کرونا | پریسا  قاسمی، مهدیه  شیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 66 | 1051-CNF | جایگاه ارزشیابی آموزشی در طراحی و تولید محتوای الکترونیک دروس ریاضی دبستان | نگین  توماج، عفت  عباسی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 67 | 1067-CNF | چالش های استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمان آموزش مجازی از دیدگاه دانشجومعلمان ورودی 98 استان قزوین و راهبردهای مقابله با آن | رحیم  محجوب، مائده  سور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 68 | 1008-CNF | رویکرد آینده سیستمهای اطلاعاتی در نظامهای آموزشی | مرتضی  مرادی دولیسکانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 69 | 1131-CNF | ساختار شناسی بازی وارسازی؛ فرصتها و چالشها: یک مطالعه مروری | حسین  مرادی مخلص، صدیقه   سبزی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 70 | 1166-CNF | ضرورت پارادایم- شیفت از یادگیری زبان به کمک رایانه به یادگیری دیجیتالی زبان | مجتبی  الماسی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 71 | 1121-CNF | فرایند طراحی آموزش تعاملی در فرم دهی به محیطهای یادگیری الکترونیکی آینده با بهره-گیری از عناصر هوشمند | فاطمه  سیف | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 72 | 1098-CNF | فرصتها و چالشهای استفاده از فناوریهای آموزشی: آموزش تربیتبدنی در دوران کروناویروس | شبنم  رحیمی، عصمت  مطهرنژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 73 | 1168-CNF | فناوریهای نوین: متافیزیک دانش و پداگوژی | مریم  نادری، سید مهدی  سجادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 74 | 1161-CNF | کاربرد بازی وار سازی در آموزش | عفت  مقیمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 75 | 1151-CNF | کاربرد بازی وارسازی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی | رباب  رحمتی، سالار  علی مددی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 76 | 1163-CNF (R2) | کاربرد بازی وارسازی در آموزش علوم تجربی پایه اول ابتدایی | فاطمه  قنبری، پگاه   بتوئی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 77 | 1157-CNF | کاربرد فناوری در آموزشهای مجازی دانشجویان و معلمان | مریم  کاظمی، عبداله  فهمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 78 | 1113-CNF | کاربرد فناوری در توسعه حرفهای دانشجو معلمان | امیرحسین  روستائی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 79 | 1174-CNF | کاربرد نرمافزار تخصصی استوری لاین در آموزش مجازی دانشجومعلمان؛ مطالعه موردی: درس زیستشناسی | فردین  رفیعی، مسعود  اسدبیگی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 80 | 1094-CNF | کاربرد هوش مصنوعی و متاورس در پداگوژی | حسین  معافی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 81 | 1072-CNF | کاربست واقعیت مجازی در فرایند یاد دهی بخش های آزمایشگاهی و انتزاعی درس شیمی به عنوان رویکرد پداگوژیکی دانش محتوا | حامد  کاظمی، زهره  رستمی، مریم  آذر افرا | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 82 | 1017-CNF | کارکرد فناوری آموزشی در تسهیل یادگیری درس مهارت های ارتباطی مابادیگران کتاب تفکر وسبک زندگی پایه هفتم | نیلوفر  زائری مسعود، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 83 | 1077-CNF | مدارس هوشمند: نگرشی نوین در آموزش | محمد مهدی  نامی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 84 | 1172-CNF | مدیریت کلاس وبهبود محیط یادگیری با تأکید بر فضای مجازی | آرش  بختیاری، حسین  سوری | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 85 | 1116-CNF | مروری بر اندیشه های هایدگر و نصر در باب ماهیت فناوری مدرن و مقایسه راهکارها برای حل مشکلات ناشی از ان | ام البنین  اسدپور، مهدی  واحدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 86 | 1044-CNF | مروری بر تدریس با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK | امیر محمد  بهرامی مداح | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 87 | 1074-CNF | مروری بر کاربردهای بازیوارسازی در آموزش و پداگوژی | فرشته  قهرمان زاده، حسین  مرادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 88 | 1143-CNF | مروری بر کاربردهای فناوری های دیجیتالی در آموزش | سعید  بهرامی، حسنعلی  اصغری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 89 | 1118-CNF | مزایا و چالشهای آموزش و یادگیری با موبایل | محمدرضا  ابراهیمخانی، علی  میرزابیگی کسبی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 90 | 1010-CNF | مطالعه ای بر کاربرد فناوری و تکنولوژی در توانمندسازی اساتید و معلمان | احمد  اسدزاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 91 | 1052-CNF | مطالعه تطبیقی کاربرد فناوری در ارزشیابی کشورهای ایران و ژاپن | مرتضی  شاه مرادی، زهرا   عباسی، ناصر   رجبی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 92 | 1147-CNF | مطالعه تطبیقی مولفههای آموزش سواد رسانهای در ایران و کشور های توسعه یافته فنلاند و کانادا | زینب  رضایی، رحیم  مرادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 93 | 1029-CNF | نقش رابط توانمندی استادان دانشگاه فرهنگیان بر کاربرد یادگیری الکترونیک | فریناز  صناعی، افرا  صناعی، محمد  پاک سرشت | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 94 | 1165-CNF | نقش سواد دیجیتالی بر بهزیستی تحصیلی دانشجویان دوره آنلاین | سمیرا  غلامی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 95 | 1144-CNF | نقش و اهمیت آموزش، یادگیری و انگیزه برای کارکنان در سازمان ها | محمد  ولایت زاده، سپیده  رحمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 96 | 1071-CNF | نگاهی به جایگاه و نقش بازیوارسازی در فرایند یاددهی یادگیری | الهام  خسروی، مرتضی  شاه مرادی، سبا  براتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 97 | 1037-CNF | واکاوی آسیبهای اجتماعی تلفن همراه از منظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | محمد  علی پور، عمران  بالو، عبدالطیف   بلوچ، مجتبی  صندوقی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 98 | 1015-CNF | واکاوی تاثیر جهانی شدن بر رشد سیستم های آموزش مجازی دانشگاه های ایران در دوران ویروس کرونا | معصومه السادات  ابطحی، سمیه  ملکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 99 | 1087-CNF | واکاوی چالش های آموزش الکترونیکی در دانشگاه های علوم پزشکی | سعید  شریفی رهنمو، مرتضی  شاه مرادی، فائزه  نورمحمدی، دنیا  امانی، مریم  بهمن، نسترن  مهتریان | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 100 | 1046-CNF | واکاوی نقش شبیه سازهای تعاملی در فرآیند آموزش و یادگیری دانشآموزان ابتدایی | منیره  فلاح | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 101 | 1005-CNF (R1) | ویتگنشتاین و آموزش سیار مبتنی بر جهانبینی ارتباطگرایی | حمید  فیاضی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 102 | 1009-CNF | یادگیری ترکیبی با روش کلاس معکوس: ارائه مدل آموزشی | فاطمه  فضلعلی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |